Dead Space ontvangt patch voor verbeteren grafische performance

Dead Space-ontwikkelaar Motive Studios werkt aan een oplossing voor een grafisch probleem met Varial Rate Shading (VRS) in de horror-remake, voornamelijk op PlayStation 5.

John Linneman van Digital Foundry benadrukte het probleem via Twitter in het weekend en liet zien hoe donkere delen van de game-omgevingen “in feite het grootste deel van hun detail verliezen”.

“De werkelijke resolutie is veel hoger… maar VRS zorgt ervoor dat schaduwgebieden in wezen de meeste details verliezen”, schreef John, die opriep tot een optie om VRS ook op pc uit te schakelen.

Leave a reply

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Previous Post

Next Post

Loading Next Post...
Volg ons op Social Media
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...

Processing your request, please wait...

Add a Post


Drop thumbnail here

OR

Maximum upload file size: 2 MB.

Get Image From URL

Maximum upload file size: 2 MB.